Otsikko
Haluaisin uusinta tietoa aiheesta: toivo hoitotyössä

Kysytty

Haluaisin uusinta tietoa aiheesta: toivo hoitotyössä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haulla hoitotyö ja toivo löytyi esim. seuraavat viitteet Linda-tietokannasta ja Amk-kirjastojen tietokannoista:

Lehtimäki; Marja-Leena
Hoitotyöntekijöiden toivo ja sitä vahvistavat tekijät kuntouttavassa psykiatrisessa hoitotyössä
Opinnäyte: Kuopion yliopisto, hoitotieteen laitos, 2005

Ryynänen, Eeva-Marja: Masentuneen potilaan toivo ja sitä tukeva hoito
Kuopio: Kuopion yliopisto, 2005

Kohonen, Marja: Toivoa vahvistavat hoitotyön auttamismenetelmät: metasynteesi kirjallisuudesta ja tutkimuksista
Kuopio, 2004

Koski, Soila: Infarktipotilaan toivon kokemus hoitotyössä
Vaasa: Vaasan amk., 2004

Kankare, Harri: Lähimmäisenrakkauden puolustus: uusvanha näkökulma hoitotyöhön
Hki: Tammi, 2004

Jaakkola, Virpi: ”Ilman niitä kukaan ei jaksa”: usko, toivo ja rakkaus hoitotyössä
Vantaa, 2003

Holmberg, Maria: Hopp och hopplöshet: en enhet som stärker livskraften hos kvinnor som lider av bröstcancer
Pro gradu-työ: Åbo Akademi, 2003

Näslindh, Anita: Miespotilaan olemassaolon kokemus pitkäaikaisosastolla; elämäntarinatutkimus lähimmäisenrakkauden, epätovon ja toivon merkityksestä
Pro gradu-työ: Tampereen yliopisto, hoitotieteen laitos, 2000

Juvakka, Taru: Elämää risteyskohdissa: hermeneuttiseen fenomenologiaan ja kehollisuuteen perustuva tutkimus 15-16-vuotiaiden nuorten toivon kokemuksista heidän jokapäiväisessä elämässään
Väitöskirja: Kuopion yliopisto, 2000

Kirjaston kaukopalvelun välityksellä on mahdollisuus tilata näitä kaukolainaksi.