Haluaisin tutustua eroottiseen kirjallisuuteen. Sellaiseen, jossa rakastelua kuvataan monin eri tavoin ja jossa intohimon voi aistia parhaiten. Haluaisin…

Kysytty

Haluaisin tutustua eroottiseen kirjallisuuteen. Sellaiseen, jossa rakastelua kuvataan monin eri tavoin ja jossa intohimon voi aistia parhaiten. Haluaisin uppoutua siihen maailmaan ja nauttia. Maailma on kyllästetty pornolla ja kaipaan vaihtoehtoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eroottista kirjallisuutta voi hakea nettisivuiltamme www.helmet.fi. Hakusanoiksi voi laittaa erotiikka and kaunokirjallisuus, jolloin saa listan kirjoista. Sieltä voi valikoida itselle sopivaa kirjallisuutta.

Tässä joitain klassikkoja:
Henry Millerin teokset, esim. Kravun kääntöpiiri, Kauriin kääntöpiiri, Sexus
Charles Bukowskin teokset, esim. Kaupungin kaunein nainen (novelleja)
D.H. Lawrencen Lady Chatterleyn rakastaja
Markiisi de Saden Justine eli Hyveellisen neidon kovat kokemukset
Vladimir Nabokovin Lolita
Marguerite Duras'n teokset.

Suuren suosion on saavuttanut tuore E. L. Jamesin Fifty Shades, joka on suomennettu ja on jo kirjastoissakin. Kirjastossa joutuu tällä hetkellä tätä teosta jonottamaan, varauksia on runsaasti.