Haluaisin Topi Honkosen Seitsemänkymppisen laulun sanat ja nuotit jotka ovat Tampereen kirjastossa. Miten se onnistuisi helpoiten ?

Kysytty

Haluaisin Topi Honkosen Seitsemänkymppisen laulun sanat ja nuotit jotka ovat Tampereen kirjastossa. Miten se onnistuisi helpoiten ?

Vastaus

Vastattu

Olet ilmeisesti Helmet kirjaston asiakas.

Voit tehdä kaukopalvelupyynnön Toivo Honkosen nuottikirjasta nimeltä Toivo Honkosen uusia pelimanni-säveliä¨tästä linkistä.

Kaukopalvelu on yleensä maksullista. Maksut löydät täältä.

Kaukopalvelu on käytössä kaikissa Suomen kirjastoissa.