Haluaisin tilata kantakortin kansallisarkistosta liittyen missä isäni on suorittanut asepalveluksen Suomessa ja sotaan liityviä asioita. Hän on syntynyt 1914…

Kysytty

Haluaisin tilata kantakortin kansallisarkistosta liittyen missä isäni on suorittanut asepalveluksen Suomessa ja sotaan liityviä asioita. Hän on syntynyt 1914. Minulla ei ole Suomen verkkopankkitunnuksia koska asun Ruotsissa ja olen Ruotsin kansalainen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kantakortin tilaaminen Astia-verkkopalvelun kautta ei ole teille mahdollista, ottakaa yhteyttä Kansallisarkiston kirjaamoon sähköpostitse osoitteeseen kirjaamo@arkisto.fi tai puhelimitse numeroon 029 533 7400 (arkisin klo 10-15).

https://www.arkisto.fi/fi/palvelut/n%C3%A4in-tilaat-kantakortin