Haluaisin tietoa Rovaniemen matkailusta. Teen lopputyön Rovaniemen matkailusta, erityisesti ulkomaalaisten vierailijoiden tyytyväisyydestä. Olisi kiva saada…

Kysytty

Haluaisin tietoa Rovaniemen matkailusta. Teen lopputyön Rovaniemen matkailusta, erityisesti ulkomaalaisten vierailijoiden tyytyväisyydestä. Olisi kiva
saada alustavaa tietoa asiasta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näiltä sivuilta löytyy tietoa Lapin matkailustakin:
Matkailun edistämiskeskus (www.mek.fi) (esim. tilasto- ja markkinatietoa)
Lapin liitto (www.lapinliitto.fi /Lapin matkailustrategia ja matkailutilastoja)
Myös näiltä sivuilta löytyy infoa:Suomen matkailun kehitys / Rovaniemi (www.smak.fi)Rovaniemen kaupunki (www.rovaniemi.fi) / matkailusivut + Elinkeinokehittäjä eero)-Joulupukin matkailukeskus (travel.info@rovaniemi.fi)
Lapin markkinointi (www.laplandfinland.com) (information@laplandfinland.com)
Lappi-portaali (www.lapland.fi)

Julkaisuja:Rovaniemen matkailustrategia 2005 ja toimenpideohjelma (1998, 18 s.)
Visitor survey : Lapin vientimarkkinatutkimus 1995-1996 / joulu, kevät, kesä, ensilumi, talvi + sesongittainen yhteenveto,julk. Suomen matkailun kehitys
Lapin yliopiston matkailun osaamiskeskuksen tiedotteita -sarja (raportteja mm. kotimaisten matkailijoiden ja paikallisväestön arvioista Rovaniemen matkailusta , palveluista ja ulkoilusta)

Kun tarvitset lisätietoja, voit ottaa yhteyttä Lapin maakuntakirjaston Lappi-osastolle erikoiskirjastonhoitaja Jukka Peltoseen jukka.peltonen@rovaniemi.fi