Haluaisin tietoa, missä voi opiskella turkin kieltä? samoin kenen kustantamia kirjoja on saatavilla kirjastosta ja mistä niitä voi itselleen ostaa.

Kysytty

Haluaisin tietoa, missä voi opiskella turkin kieltä? samoin kenen kustantamia kirjoja on saatavilla kirjastosta ja mistä niitä voi itselleen ostaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvinkään kaupunginkirjaston kokoelmista voi etsiä turkin kielen opiskelumateriaalia Ratamo-verkkokirjastosta http://kunta.hyrinet.fi/ratamo-kirjastot/ . Kirjoittamalla hakusanoiksi asiasanat "turkin kieli" ja "kielikurssit", tulokseksi saadaan 12 viitettä. Tässä muutama esimerkki:

Turkish phrase book & CD. Glasgow: HarperCollins, 2005. Kirja + cd-levy.

Pollard, David: Turkish. London : Hodder Headline, 2003. Kirja + cd-levy

Opi turkkia: kehitä kuullunymmärtämistäsi ja puhetaitoasi. Helsinki : Plan 1, 1999. 1 Cd-rom-levy.

Kirjakaupoista voi myös tiedustella näitä oppimateriaaleja.

Turkin kielen opiskelumahdollisuuksia voi tiedustella esim. paikallisesta kansalaisopistosta, ks. http://www.hyvinkaankansalaisopisto.net/ .

2 ääntä

Kommentit