Haluaisin tietoa kirjoista "Paahde" ja "Tummien perhosten koti" et vertailua ennen kaikkea...onko sellaista tai yleensä kirjojen sanoaa ym

Kysytty

Haluaisin tietoa kirjoista "Paahde" ja "Tummien perhosten koti" et vertailua ennen kaikkea...onko sellaista tai yleensä kirjojen sanoaa ym

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa Louis Sacharista ja hänen Paahde-romaanistaan löytyy teoksesta
Mervi Koski: Ulkomaisia nuortenkertojia 2. Paahteen arvostelun voi
lukea Onnimanni-lehden numerosta 4/2001.

Leena Landerista ja hänen tuotannostaan löytyy tietoa teoksesta Miten kirjani ovat syntyneet 4. Tummien perhosten kodin arvostelu on julkaistu
Kaltio-lehdessä 3/1992.

Vertailevaa tutkimusta Paahteesta ja Tummien perhosten kodista ei löydy.