Haluaisin tietää tamperelaisen kirjastovaikuttaja, kirjastoneuvos Mikko Mäkelän kuolinvuoden. Hän oli syntynyt vuonna 1910, mutta kuolinvuodesta en löytänyt…

Kysytty

Hei, haluaisin tietää tamperelaisen kirjastovaikuttaja, kirjastoneuvos Mikko Mäkelän kuolinvuoden. Hän oli syntynyt vuonna 1910, mutta kuolinvuodesta en löytänyt tietoja. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoneuvos Mikko Mäkelä kuoli 7.11.1985 Kangasalla.

Lähde:
Suomen yleisten kirjastojen historia. Toim. Ilkka Mäkinen. BTJ Kustannus 2009.