Haluaisin tietää, onko missään Suomen kirjastossa kirjaa nimeltä 'Gilmore Girls Dream Journal'.

Kysytty

Haluaisin tietää, onko missään Suomen kirjastossa kirjaa nimeltä 'Gilmore Girls Dream Journal'.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin, Tampereen ja Lappeenrannan kirjastoista löytyy muutamia Gilmore girls -kirjoja, esim. I do, don't I?; I love you, you idiot; Like mother, like daughter ja The other side of summer, mutta Gilmore girls Dream Journal -kirjaa ei ole ainakaan vielä hankittu mihinkään kirjastoon.