Haluaisin tietää, onko kirjastossa mitään tietoa kirjailija Hannu Salamasta?

Kysytty

Haluaisin tietää, onko kirjastossa mitään tietoa kirjailija Hannu Salamasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hannu salamasta löytyy tietoa mm. teoksista Tarkka, Pekka: Suomalaisia nykykirjailijoita; Miten kirjani ovat syntyneet. 2 : Kirjailijoiden studia generalia 1979 / toimittanut Ritva Haavikko; Salama, Hannu: Ihmisen ääni; Tarkka, Pekka: Salama ja Tarkka, Pekka: Suomen kirjallisuuden historia.