Otsikko
Haluaisin tietää onko jostain mahdollista saada kirjaa : Johtajuus ja organisaatiodynamiikka (toim Hyyppä, Miettinen) referoituna kopiona?

Kysytty

Haluaisin tietää onko jostain mahdollista saada kirjaa : Johtajuus ja organisaatiodynamiikka (toim Hyyppä, Miettinen) referoituna kopiona?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on monien kirjastojen kokoelmissa, ei kuitenkaan Vaasan kaupunginkirjaston. Voit saada sen kaukolainaksi Laihin kaupunginkirjaston kautta. Referoitua kopiota siitä ei kirjastoilla ole. Tekijänoikeuslain mukaan ”Julkistetusta teoksesta saa jokainen valmistaa muutaman kappaleen yksityistä käyttöään varten”, mutta kirjastojen kokoelmissa kopioita ei saa olla. Referoituja teoksia kirjastoilla ei myöskään ole.