Haluaisin tietää miksi ps4 pro konsolini tökkii vain niissä peleissä mitkä on ladattu internetin kautta.

Kysytty

Hei! Haluaisin tietää miksi ps4 pro konsolini tökkii vain niissä peleissä mitkä on ladattu internetin kautta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyjän antamien vähäisten tietojen perusteella ei kukaan meistä kirjastonhoitajista ole osannut antaa hyvää neuvoa. Kun emme ole varmoja siitä, mitä "konsolin tökkiminen" tarkoittaa, on vaikea tietää, onko vika laitteessa vai ehkä yhteyksissä. Jos laite toistaa pelit levyiltä ongelmitta, tuntuisi loogiselta olettaa, että verkkoyhteydet eivät ole riittävän nopeat tuottamaan sujuvaa pelikokemusta. Jos kyse ei kuitenkaan ole netin yli pelattavista, vaan omalle koneelle jo ladatuista peleistä, tämäkään selitys ei päde. Viimeisenä tulee mieleen kysyä, ovat nämä netistä ladatut pelit varmasti ns. laillisia, täydellisiä versioita. Jos eivät ole, mihin tahansa ongelmiin täytyy varmaan ainakin hengessä olla valmistautunut.

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelua ehdottomasti parempi paikka kysyä videopelaamiseen liittyvistä ongelmista ovat alan harrastajien ovat keskustelupiirit, esimerkiksi https://www.livegamers.fi on vilkkaan keskustelun paikka.

Heikki Poroila