Haluaisin tietää mihin kaverini on haudattu aikaa on noin 6vuotta taitaa olla viimenen kotipaikka mustasaari

Kysytty

Moi

Haluaisin tietää mihin kaverini on haudattu aikaa on noin 6vuotta taitaa olla viimenen kotipaikka mustasaari

Vastaus

Vastattu

Hautahaku.fi-sivustolta löytyy annetulla (ja vastauksesta yksityisyyssyistä poistetulla) henkilönimellä mm. kaksi Vaasaan haudattua vainajaa. Heistä toinen sopisi kuvailuusi hyvin kuolinvuoden (2007) perusteella. Sivulla on annettu myös vainajan toinen nimi sekä syntymävuosi, joiden täsmääminen toki lisäisi todennäköisyyttä oikeasta henkilöstä.

Jos oikeaa henkilöä ei löydy, Tietoja hautahausta -sivulta löytyy tieto haun kattamista seurakunnista, ja siitä miten edetä asiassa muuta kautta.