Haluaisin tietää lainausmäärät viimeiselle kahdelle vuodelle teoksesta Modernismi murtuu, Sassi Mirja.

Kysytty

Haluaisin tietää lainausmäärät viimeiselle kahdelle vuodelle teoksesta Modernismi murtuu, Sassi Mirja.

Vastaus

Vastattu

Teosta Modernismi murtuu on vastaushetkellä Helmet-kirjastojen kokoelmissa kolme nidettä. Niitä on lainattu vuosina 2019 ja 2020 yhteensä viisi kertaa, kolme kertaa edellisenä, kaksi kertaa jälkimmäisenä.