Haluaisin tietää kaiken mahdollisen Eve Hietamiehestä. Varsinkin lapsuus, opinnot, kirjallisia vaikutteita jne. Siitä olisi todella suuri apu. Kiitos jo…

Kysytty

Haluaisin tietää kaiken mahdollisen Eve Hietamiehestä. Varsinkin lapsuus, opinnot, kirjallisia vaikutteita jne. Siitä olisi todella suuri apu. Kiitos jo etukäteen! :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eve Hietamies on syntynyt 14.10.1964 Lappeenrannassa ja nykyään hän työskentelee aikakauslehden toimittajana Helsingissä. Eve Hietamiehestä löytyy tietoa teoksesta Kotimaisia nykykertojia. Hänestä on kysytty tietoja tästä palvelusta aiemminkin. Pääset katsomaan näitä vastauksia tietopalvelun arkistosta http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.aspx Kirjoita hakuun hietamies eve.