Haluaisin tietää Kaarlo Sarkian runon, joka alkaa: Olla lapsi, olla viiden vuoden lie ihmettä... nimen ja koko runonkin.

Kysytty

Haluaisin tietää Kaarlo Sarkian runon, joka alkaa: Olla lapsi, olla viiden vuoden lie ihmettä... nimen ja koko runonkin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen Kaarlo Sarkian runo Elämän malja on yhdeksäs runo sikermästä Tuskan hukuttaminen, joka sisältyy kokoelmaan Kohtalon vaaka (1943). Runo on luettavissa mm. Kaarlo Sarkian runojen kokoelmasta Runot vuodelta 1948.

Saat runon sähköpostiisi.

Sarkia Kaarlo: Runot (WSOY, 1948)

0 ääntä

Kommentit

runon loppu löydettiin (hukkuneena maailmasta) kaksi Kiikan lasta