Haluaisin tietää Kaari Utrion teoksesta Vendela ja myös itse Kaari Utriosta:ikä,virallinen ammatti,syntymäaika, ym.......

Kysytty

Haluaisin tietää Kaari Utrion teoksesta Vendela ja myös itse Kaari Utriosta:ikä,virallinen ammatti,syntymäaika, ym.......

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa Kaari Utriosta on kysytty aiemminkin Kysy Kirjastonhoitajalta -palvelusta. Vastaus löytyy palvelun arkistosta hakusanalla Utrio. Tässä suora linkki arkistokorttiin http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.asp?id=4470&arkisto=true#H… .

Vastauksessa mainittujen teosten lisäksi Kaari Utriosta löytyy tietoa myös teoksesta Miten kirjani ovat syntyneet 4, Wsoy 2000.