Haluaisin tietää hieman tähti- ja planetaarisistasumuista ja niihin liittyvästä kirjallisuudesta.

Kysytty

Haluaisin tietää hieman tähti- ja planetaarisistasumuista ja niihin liittyvästä kirjallisuudesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähtisumuista ja muista avaruuden ilmiöistä on olemassa URSAn erinomainen KOSMOS-tietokanta, osoitteessa http://www.ursa.fi/extra/kosmos , jossa lyhyiden luonnehdintojen lisäksi kerrotaan parhaat lähdeteokset. Kirjojen sijainnit voit tarkistaa HELMET-tietokannasta, osoitteesta www.helmet.fi