Otsikko
Haluaisin tietää että jos ostaa Applen ipod touchin, niin maksaako sen netti, ja tuleeko siihen jokin sirullinen kortti? Muualta en ole löytänyt vastausta.

Kysytty

Moi!
Haluaisin tietää että jos ostaa Applen ipod touchin, niin maksaako sen netti, ja tuleeko siihen jokin sirullinen kortti? Muualta en ole löytänyt vastausta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

iPod touchin netti toimii pelkästään WIFI- yhteyden kautta, sirukorttia ei siihen laiteta eikä uutta liittymää hankita iPodia varten.