Haluaisin tietää edesmenneen näyttelijä/teatteriohjaaja Kalervo Nissilän (1913-1997) puolison, Asta Maria Lantzin syntymäajan. Pitäisi löytyä Kuka on Kukin…

Kysytty

Haluaisin tietää edesmenneen näyttelijä/teatteriohjaaja Kalervo Nissilän (1913-1997) puolison, Asta Maria Lantzin syntymäajan. Pitäisi löytyä Kuka on Kukin 1966 painoksesta Kalervon tiedoista. Liittyy tekemääni sukututkimukseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuka kukin on 1966 -kirjassa ei ole Asta Maria Lantzin syntymäaikaa, vain avioliiton solmimisvuosi (1937). Sama tieto on myös Kuka kukin on vuosien 1978, 1964 ja 1960 painoksissa ja kirjassa Suomen teatterit ja teatterintekijät 1983 : yhteisö- ja henkilöhakemisto (toim. Ilona Tainio).

Vuoden 1978 Kuka kukin 1978 on myös verkossa luettavana Project Runeberg -sivuston kautta:

http://runeberg.org/kuka/1978/0642.html

Valitettavasti hänen syntymäaikaansa ei löytynyt muistakaan lähteistä.