Haluaisin tietää Arabian pienten Pontikka nimisten mukien suunnittelijan ja valmistusvuodet.

Kysytty

Haluaisin tietää Arabian pienten Pontikka nimisten mukien suunnittelijan ja valmistusvuodet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston kokoelmissa olevista Arabian tuoteluetteloista ei Pontikka -nimistä
mukia löytynyt.

Arabian museo tekee esineiden ajoitusta ma 13-18 puh. 0204 3911. Sieltä selvinnee haluamasi tiedot.