Haluaisin tiedustella onko kukaan laulanut olipa kerran elämä TV sarjan tunnusta suomeksi ja toinen kysymys miksi MTV3 kanava ei muka kykene esittämään MTV…

Kysytty

Hei haluaisin tiedustella onko kukaan laulanut olipa kerran elämä TV sarjan tunnusta suomeksi ja toinen kysymys miksi MTV3 kanava ei muka kykene esittämään MTV teatteri tekemiä sarjoja uudelleen tarkoitan esimerkiksi ruusun aika tai puhtaat valkeat lakanat myös sydän toivoa täynnä? Näihin tiedusteluihin olisi mukava saada vastaus niin pian kuin mahdollista iso kiitos taas kerran

Vastaus

Vastattu

En löytänyt suomenkielistä versiota animaatiosarjan "Olipa kerran elämä" ("Il était une fois la vie") tunnuskappaleesta "Hymne à la vie". Myös suomeksi dubatuissa kuvatallenteissa tunnuskappaleen esittää Sandra Kim ranskaksi. Kappaleen on säveltänyt Michel Legrand ja sanat on kirjoittanut Albert Barillé.

MTV:lle voit antaa palautetta yhtiön verkkosivujen kautta:

https://www.mtvyritys.fi/yhteystiedot