Haluaisin tiedustella, löytyykö teiltä kahta kirjaa nimeltä: Stalinin kenraali ja Nelson Mandela pitkä tie vapauteen? kiitos

Kysytty

Hei haluaisin tiedustella, löytyykö teiltä kahta kirjaa nimeltä: Stalinin kenraali ja Nelson Mandela pitkä tie vapauteen?

kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kiitos kysymyksestäsi.Molempia tiedustelemiasi teoksia löytyy HelMet-kirjastoista ja niitä on myös saatavilla=HYLLY-tilassa.

Tarvittaessa voit tehdä varauksen molempiin ja ne on noudettavissa haluamastasi HelMet-kirjastosta n. viiden päivän kuluttua varauksen teosta.