Haluaisin tehdä naisten paljettipuvun. Onko jossain kaavat ja ohjeet miten paljetit ommellaan?

Kysytty

Haluaisin tehdä naisten paljettipuvun. Onko jossain kaavat ja ohjeet miten paljetit ommellaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Paljettipukujen teko-ohjeita löytyy käsityölehdistä, tuorein tieto, jonka löysin, oli Suuri käsityölehti 11-12/2007. Siinä on artikkeli
Valmiina loistojuhliin. Lehti näyttää olevan paikalla Vesilahden kirjastossa.