Haluaisin suomenkielistä tietokirjallisuutta kriisistä, sen vaiheista ja kriisistä selviytymisesta. Erityisesti minua kiinnostaa kriisi, jotka liittyvät…

Kysytty

Hei!

Haluaisin suomenkielistä tietokirjallisuutta kriisistä, sen vaiheista ja kriisistä selviytymisesta. Erityisesti minua kiinnostaa kriisi, jotka liittyvät sairastumiseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia aiheeseen liittyviä kirjoja Lahden kaupunginkirjastossa:

Ruishalme, Outi: Elämä satuttaa : kriisit ja niistä selviytyminen. 2007 (luokka 59.564)
Palosaari, Eija: Lupa särkyä : kriisistä elämään. 2007 (59.564)
Minun tieni : kuinka selvisin pahimmasta / toim. Ulla-Maija von Hertzen. 2009 (59.564)
Day, Laura: Eläköön kriisi! voimaa ja rohkeutta vaikeista ajoista. 2006 (59.564)
Dolan, Yvonne: Pieni askel : tie hyvään elämään traumaattisen kokemuksen jälkeen. 2009 (17.3)