Otsikko
Haluaisin sekä suomeksi että mahdollisesti muillakin kielillä, ainakin ruotsiksi, listan kaikista julkaisuista, jotka käsittelevät aihetta SUOMALAISIA…

Kysytty

Haluaisin sekä suomeksi että mahdollisesti muillakin kielillä, ainakin ruotsiksi, listan kaikista julkaisuista, jotka käsittelevät aihetta SUOMALAISIA PARIISISSA.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta http://www.libplussa.fi/ hakusanalla Pariisi löytyy esim. seuraavia kirjoja, haku kannattaa rajata siten että hakee vain kirjoja. Kysymys on niin laaja ja sitä olisi tarkennettava, joten kannatta käydä kirjaston tietopalvelussa. Tervetuloa !

Kirjat:
Kunnas, Tarmo
Elämäniloa Pariisissa
Helsinki, WSOY, 2001

Kurjensaari, Matti
Hyvä ja paha Pariisi suomalaisessa valokeilassa
Helsinki, Lasipalatsi, 2000

Liehu, Heidi
Rakkaus Pariisissa romaani
Sphinx, 2000, Juva, WS Bookwell

A Paris! pohjoismainen taiteilijasiirtokunta
Pariisissa 1800-luvun lopussa
Gallen-Kallelan museo, 1996, Helsinki, Erikoispaino

Petäistö, Helena
Aamiainen Cocon kanssa ja muita elämyksiä Euroopassa
Helsinki, Tammi, 1999

Aho, Juhani
Yksin
Helsinki, Lasipalatsi, 1999

Bolgar, Mirja
Kaikki tuo jota ikäväksi kutsut
Porvoo, Helsinki, Juva, WSOY, 1998

Pöysti, Lasse
Pallo maton alla
Otava, 1996