Haluaisin saapumistiedon varaamistani kirjoista tekstiviestillä. Tämä on kuulemma nyt mahdollista, mutta asetuksistani en sitä pystynyt muuttamaan, joten miten…

Kysytty

Haluaisin saapumistiedon varaamistani kirjoista tekstiviestillä. Tämä on kuulemma nyt mahdollista, mutta asetuksistani en sitä pystynyt muuttamaan, joten miten tämän palvelun saa käyttöön?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maksullisena lisäpalveluna voit saada varattujen teosten saapumisilmoitukset matkapuhelimeen tekstiviestinä. Palvelu on käytettävissä DNA:n, Elisan, Saunalahden ja Soneran matkapuhelinliittymistä.

Lisätietoja:
HelMet-aineistohaku http://www.helmet.fi
-> Ohjeita
-> Aineiston varaaminen
ja
-> HelMet-tekstiviestipalvelut: Varausilmoitus