Haluaisin saada perusteellista tietoa Ruotsin vallan ajan kirjallisuudesta.

Kysytty

Haluaisin saada perusteellista tietoa Ruotsin vallan ajan kirjallisuudesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Melko paljon tietoa aiheesta sisältyy teokseen
Suomen kirjallisuus II: Ruotsin vallan aika. SKS 1963.
Lisää kirjoja voit hakea Piki-verkkokirjastosta, osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2
Voit muuttaa tekijä- ja nimeke -laatikot asiasanahauiksi ja sitten hakea kolmella asiasanalla: kirjallisuus, suomi, ruotsin vallan aika. Verkkokirjastosta näet myös teosten saatavuustiedot.