Haluaisin saada nuken vaatteiden kaava-ohjeita. Mieluummin n. 20 cm pitkälle nukelle.

Kysytty

Haluaisin saada
nuken vaatteiden kaava-ohjeita. Mieluummin n. 20 cm pitkälle nukelle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjatojen kokoelmista löytyy kolme teosta, joiden ohjeiden avulla voi olla nukenvaatteita. Kaikissa on liitteenä kaavat.

Anne Grethe Gaaserud: Nuken omat vaatteet : ohjeet ja kaavat 39 asukokonaisuuteen (2008)
Venus A. Dodge: The dolls' dressmaker : the complete pattern book (Over 120 designs with actual size patterns, 2002)
Sewing dolls' clothes : 27 projects to make in 1:12 scale (ed. Virginia Brehaut, 2007)
Shelley Down: My felt doll : easy sewing patterns for wonderfully whimsical dolls (12 full-size doll patterns and over 40 unique accessories, 2015)

Voit tarkistaa teosten saatavuuden HelMet-verkkokirjastosta.

http://www.helmet.fi/fi-FI