Haluaisin saada kännykkääni taustakuvaksi/logoksi moottoripyörä Moto Guzzin virallisen logon; soikealla punaisella pohjalla keltainen teksit "Moto Guzzi"…

Kysytty

Haluaisin saada kännykkääni taustakuvaksi/logoksi moottoripyörä Moto Guzzin virallisen logon; soikealla punaisella pohjalla keltainen teksit "Moto Guzzi". Logon löytää esim Google-haulla "Moto Guzzi logo".
Olen nähnyt tällaisen kuvan erään hemmon puhelimessa, mutta en tullut kysyneeksi, mistä hän oli sen saanut.
Miltähän operaattorilta tai palveluntuottajalta tämän löytäisi?

nimimerkki "kiitollinen avusta"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yritin myös googlettaa ynnä muuta, mutta valitettavasti en löytänyt tuota taustakuvaa palveluiden tarjoajien valikoimista. Sen sijaan löysin kyllä Gruppo Motoguzzi Finlandia keskustelufoorumin, http://www.gruppoguzzi.com/popular.html , jossa erittäinkin keskustelu Miltä näyttää guzzistin kännykkä? varmastikin kiinnostaa sinua, http://www.gruppoguzzi.com/forum7/587.html. Siellä on useammankin kännykän logona kysymäsi kuva. Keskustelufoorumissa voi lähettää viestejä kirjottajille, joten sinun kannattaa mennä sinne ja kysyä, mistä kyseiset guzzistit ovat löytäneet logon.