Haluaisin saada Aulikki Oksasen sanat A. Järnefeltin sävellykseem Kehtolaulu.

Kysytty

Haluaisin saada Aulikki Oksasen sanat A. Järnefeltin sävellykseem Kehtolaulu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysytty versio Järnefeltin Kehtolaulusta (Berceuse) on julkaistu v. 2008 Johanna Rusasen cd-levyllä "Yö meren rannalla : kauneimpia suomalaisia melodioita sanoitettuna" (Nova Records, NRECD-01). Cd:n kansivihkossa on laulun sanat.

Cd:tä on saatavana useista kirjastoita, myös Lastu-kirjastosta.

Cd:n tarkat tiedot.

Ensimmäisen säkeistön sanat on siteerattu Ylen jutussa levyn julkaisusta.