Haluaisin pianosäestysnuotin kappaleeseen Äiti (La Mama) jonka ovat mm. esittäneet suomeksi Sakari Kuosmanen ja Paula Koivuniemi

Kysytty

Hei! Haluaisin pianosäestysnuotin kappaleeseen Äiti (La Mama) jonka ovat mm. esittäneet suomeksi Sakari Kuosmanen ja Paula Koivuniemi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotti Charles Aznavourin kappaleeseen Äiti (La Mamma) sisältyy Suuren toivelaulukirjan osaan 15 sekä sävelkokoelmaan Willberg Pepe: Pepen parhaat (Fazer 1977).

Teokset kuuluvat Helmet-kirjastojen kokoelmiin ja voit tilata ne omaan lähikirjastoosi.

https://www.helmet.fi/fi-FI