Haluaisin perehtyä "todelliseen" islamiin. Harkitsin koraanin lukemista, mutta tuli mieleeni kysyä olisiko olemassa jokin helppolukuinen kirja, joka ajaisi…

Kysytty

Haluaisin perehtyä "todelliseen" islamiin. Harkitsin koraanin lukemista, mutta tuli mieleeni kysyä olisiko olemassa jokin helppolukuinen kirja, joka ajaisi saman asian.

Vastaus

Vastattu

Tässä kirjoja, joihin voisit tutustua.

Johdatus Koraaniin / Jaakko Hämeen-Anttila
Koraanin selitysteos / Jaakko Hämeen-Anttila
Kuinka Koraania luetaan / Mona Siddiqui
Islam : taskusanakirja / Jaakko Hämeen-Anttila
Todellinen islam / Yakup Yilmaz
Islamin käsikirja / Jaakko Hämeen-Anttila