Haluaisin paljon tietoa Anni Swanin elämästä. Kokeilin aikaisempia kertomianne linkkejä, mutta mikään niistä ei toiminut tai sivut olivat uusiutuneet. Mistä…

Kysytty

Haluaisin paljon tietoa Anni Swanin elämästä. Kokeilin aikaisempia kertomianne linkkejä, mutta mikään niistä ei toiminut tai sivut olivat uusiutuneet. Mistä siis saisin elämäkerta tietoja Anni Swanista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lappeenrannan maakuntakirjaston Internet-sivuilla esitellään eteläkarjalaisia kirjailijoita. Sivuilta löytyy Anni Swanin elämäkertatiedot ja teosluettelo osoitteessa http://www.lappeenranta.fi/?deptid=13020 (tai www.lappeenranta.fi/kirjasto, Etelä-Karjala -aineisto, Eteläkarjalaisia kirjailijoita).

Nilsiän kirjastossa on saatavilla kirjat Robinsonista muumipeikkoon sekä Aleksis Kivestä Martti Merenmaahan, joissa on lyhyet elämäkertatiedot. Samoin pystyt tilaamaan omaan kirjastoosi elämäkerran Anni Swanista, tekijä Maija Lehtonen. Anni Swanista on kirjoitettu myös jonkun verran lehdissä, tiedot niistä löytyvät Aleksista. Lehtiartikkeleita sinun kannattaa kysyä omasta kirjastostasi.