Haluaisin ottaa käyttöön ellibsin, miten voin kun en tiedä pinkoodiani? Kirikirjaston kortti on

Kysytty

Haluaisin ottaa käyttöön ellibsin, miten voin kun en tiedä pinkoodiani? Kirikirjaston kortti on

Vastaus

Vastattu

Hei!

Pin-koodin saat kirjaston asiakaspalvelusta. Muista, että kirjastokortin tunnuksilla ja pin-koodilla Ellibsiin kirjaudutaan kirjaston e-kirjaston linkin kautta.