Haluaisin ostaa Tammen Kultaisen- Kolme Karhunpoikaa! Saako sen tilattua postitse teiltä? vai mistä sen saisi?

Kysytty

Hei!
Haluaisin ostaa Tammen Kultaisen- Kolme Karhunpoikaa!
Saako sen tilattua postitse teiltä? vai mistä sen saisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston kokoelmista kirjoja ei yleensä voi ostaa - mikäli ei satu niin hyvä onni, että etsitty kirja olisi päätynyt poistokirjamyyntiin.

Kathryn B. Jacksonin lastenkirjaa Kolme karhunpoikaa (Sly little bear, suom. Marjatta Kurenniemi, Tammi, 1965, useita lisäpainoksia) kannattaa etsiskellä antikvariaateista. Etsiminen sujuu helposti esimerkiksi nettiantikvariaateissa, joiden sivustoja löytyy vaikkapa googlettamalla kirjan nimellä.