Haluaisin ostaa CD:n Markus Allan/ Muistot kauneimmat jää......mistä sen vois saada ?

Kysytty

Hei Haluaisin ostaa CD:n Markus Allan/ Muistot kauneimmat jää......mistä sen vois saada ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Äänitettä ei näytä olevan myynnissä levykaupoissa (on ilmestynyt vinyylinä v. 1990). Sitä ei myöskään löydy kirjastojen kokoelmista eikä Spotifysta. Kannattaa kokeilla onneaan ja kysellä levydivareista tai nettikirppiksistä (esim. Huuto.net tai tori.fi).