Otsikko
Haluaisin ostaa äidilleni syntymäpäivälahjaksi Enni Mustosen kirjat: Onni asuu maalla ja Yllätysperintö. Nämä kirjat ovat loppuneet joka paikasta! Onko näitä…

Kysytty

Hei!
Haluaisin ostaa äidilleni syntymäpäivälahjaksi Enni Mustosen kirjat: Onni asuu maalla ja Yllätysperintö. Nämä kirjat ovat loppuneet joka paikasta! Onko näitä kirjoja enää mahdollista saada muualta kuin mahdollisilta yksityisiltä myyjiltä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kirjat ovat todellakin loppuunmyytyjä eikä ainakaan toistaiseksi ole tiedossa, että niistä oltaisiin ottamassa uusintapainoksia. Kirjoja kannattaa siis kysellä antikvariaateista, joko paikan päällä tai internetissä esim. Antikka.netissä, http://www.antikka.net/.

1 ääntä

Kommentit

Uusia painoksia (finna.fi)
* Onni asuu maalla, 2011
* Yllätysperintö, 2023