Haluaisin nähdä Anna Nicole Smithistä tehdyn The naked truth dokumentin Missä voisin nähdä sen?

Kysytty

Hei, Haluaisin nähdä Anna Nicole Smithistä tehdyn The naked truth dokumentin Missä voisin nähdä sen?

Vastaus

Vastattu

The Naked Truth (Paparazzi vastoin tahtoaan) oli vuosina 1995 - 1998 esitetty yhdysvaltalainen komediasarja, joka kertoi skandaalilehden vastentahtoisesta valokuvaajasta. Anna Nicole Smith esiintyi itsenään sarjan ensimmäisessä jaksossa "Wilde Again". Jakso on nähtävissä YouTubessa.