Haluaisin muuttaa Helmet-palveluun uuden sähköpostini. Järjestelmä herjaa, että tietoni ovat jo käytössä, kun yritän tallentaa tietoihini uuden sähköpostin…

Kysytty

Hei, haluaisin muuttaa Helmet-palveluun uuden sähköpostini. Järjestelmä herjaa, että tietoni ovat jo käytössä, kun yritän tallentaa tietoihini uuden sähköpostin. Miten voisin ilmoittaa uuden sähköpostin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tänään perjantaina 14.10.2011 meillä HelMet-kirjastoissa on ollut teknisiä ongelmia, jotka ovat saattaneet jumittaa asiakastietueet joksikin aikaa. Nyt järjestelmän pitäisi kuitenkin jälleen toimia, joten voisit yrittää uudelleen sähköpostiosoitteesi vaihtamista HelMetin kautta.

Jos sähköpostia ei saa vieläkään vaihdettua, voit tulla mihin tahansa HelMet-kirjastoon ja pyytää muuttamaan sähköpostiosoitteesi. Kannattaa ottaa mukaan kirjastokortti ja kuvallinen henkilöllisyystodistus. Helsingin kaupunginkirjaston palvelupisteet löytyvät osoitteesta http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjastot/.