Haluaisin lukee lisää Jojo Moyesin ja Holly Bournen teosten tyylisiä kirjoja. Eli siis rakkaustarinoita tms.Olen siis lukenut kummaltakin kaikki suomennentut…

Kysytty

Haluaisin lukee lisää Jojo Moyesin ja Holly Bournen teosten tyylisiä kirjoja. Eli siis rakkaustarinoita tms.Olen siis lukenut kummaltakin kaikki suomennentut teokset ja nyt on tyhjä olo enkä ole löytänyt samankaltaista ja yhtä koukuttavaa ja tunteita herättävää luettavaa. Olisiko kirjavinkkejä? Ja olen nuori, siksikin varmasti nämä lukemani ovat napanneet!

Vastaus

Vastattu

Seuraavassa kirjailijoita, jotka saattaisivat osua kuvaukseen:

Cecelia Ahern
Jenny Colgan
Catherine Isaac
Sophie Kinsella
Jill Mansell
Mhairi McFarlane
Beth O'Leary
Jill Santopolo
Josie Silver
Lori Nelson Spielman

Toivottavasti edes osa näistä vastaa tarpeeseesi!