Haluaisin lukea vanhoja laivastolehtiä n.vuosilta 1930-1937.onko turussa,jos ei,niin missähän voisi onnistua? kiitos ja hyvää joulua

Kysytty

haluaisin lukea vanhoja laivastolehtiä n.vuosilta
1930-1937.onko turussa,jos ei,niin missähän voisi onnistua? kiitos ja hyvää joulua

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta löytyvät Laivastolehden vuosikerrat 1939-1949. Turun yliopiston kirjastosta löytyy vanhempia vuosikertoja. Niiden saatavuuden voi tarkistaa yliopiston kirjaston Volter-tietokannasta: http://volter.linneanet.fi/