Haluaisin lukea kirjan Sonnenuhren. Sen tekjät ovat Gerald Jenkins ja Magdalen Bear. Kysyn, miten sen voisin lainata. Kiitos.

Kysytty

Haluaisin lukea kirjan Sonnenuhren. Sen tekjät ovat Gerald Jenkins ja Magdalen Bear. Kysyn, miten sen voisin lainata.
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa Jenkins, Gerald/ Bear, Magdalen: Sonnenuhren zum Ausschneiden – eine Sammlung von funktionsfähigen Sonnenuhren und Weltzeituhren zum Ausschneiden. München: Ludwig, 1997, ISBN 3-7787-3615-9, ei näytä löytyvän Suomen kirjastoista. Voit tehdä kirjasta kaukolainapyynnön verkkosivullamme http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/. Suomesta tai Pohjoismaista tullut kaukolaina maksaa 4 euroa, muualta Euroopasta, esim. Englannista saatu kaukolaina 25 euroa. Lisätietoja voi kysyä kaukopalvelustamme, puh. 09-31085433