Haluaisin lukea kauhusarjakuvia

Kysytty

Hei!

Haluaisin lukea kauhusarjakuvia, eniten pidän yliluonnollisista elementeistä ja psykologisesta kauhusta. Luin viime syksynä Locke & Key sekä Gideon Falls -sarjat, joista molemmista pidin paljon. Scott Sydenin Wytches sen sijaan ei vakuuttanut. Luen mielelläni sekä lyhyitä sarjoja että yksittäisiä albumeita, englanniksi tai suomeksi.

Vastaus

Vastattu

Tässä vinkkejä englanninkielisestä kauhusarjakuvasta:

Cullen Bunn: Harrow County -sarja, Tales from Harrow County -sarja

Emily Carroll: Trough the Woods

I. N. J. Culbard: The case of Charles Dexter ward, The dream-quest of unknown Kadath, The shadow out of time, The king in yellow

Joe Hill: Basketful of heads

Junji Iton tuotanto

Carmen Maria Machado: The low, low woods

Mike Mignola: Hellboy-sarja, Baltimore-sarja

Suomeksi:

Corben, Richard: Shokki : Richard Corbenin kuvittamia tarinoita Creepy- ja Eerie -lehdistä, Osat 1-2

Wrightson, Bernie: Shokki : täydellinen kokoelma Bernie Wrightsonin tarinoista ja kuvituksista lehdistä Creepy ja Eerie

1 ääntä

Kommentit

"Vampirella" Forrest J. Ackerman .
Ei se ihan kauhulehti ole, vaan kevyeämmästä päästä.