Haluaisin löytää uudelleen luettavaksi kirjan, jonka nimeä enkä kirjailijaa muista. Kirjastosta sen ehkä 6 vuotta sitten lainasin. Ulkomainen kirjailija, mutta…

Kysytty

Haluaisin löytää uudelleen luettavaksi kirjan, jonka nimeä enkä kirjailijaa muista. Kirjastosta sen ehkä 6 vuotta sitten lainasin. Ulkomainen kirjailija, mutta suomeksi käännetty. Se kertoi erikoisella tavalla anteeksiannon merkityksestä tarinan kautta. Siinä lapsi oli kidnapattu ja surmattu raakalaismsisesti, mutta lapsi ĺöytyi jonkun johdatuksen kautta ja päähenkilö pääsi kohtaamaan "Jumalan" jossain toisessa ulottuvuudessa ja ymmärsi lopulta kaiken merkityksen. Erikoista oli myös se, että Jumala oli kuvattu siinä naispuoleisena.

Vastaus

Vastattu

Kaivattu kirja lienee William Paul Youngin Autiotalo.

Autiotalo | Kirjasampo