Haluaisin löytää Tommy Tabermannin runon "Omenapuun alla"..mistä sen voisi löytää kokonaisuudessaan?

Kysytty

hei! haluaisin löytää Tommy Tabermannin runon "Omenapuun alla"..mistä sen voisi löytää kokonaisuudessaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi runo lienee "Jos sinä olet omenapuu", joka löytyy ainakin Tabermannin Sallittu hedelmä -kokoelmasta (1998).