Haluaisin löytää tietyn satukirjan, joka on ollut olemassa 1980-luvun alkupuolella. Kirjassa on ainakin sadut pyjamasta, joka juttelee päiväpeiton kanssa. Kun…

Kysytty

Haluaisin löytää tietyn satukirjan, joka on ollut olemassa 1980-luvun alkupuolella. Kirjassa on ainakin sadut pyjamasta, joka juttelee päiväpeiton kanssa. Kun pyjama sitten kuluu, leikaa äiti siitä matonkudetta ja tekee lastenhuoneeseen maton. Toisessa sadussa samassa kirjassa keskustelevat uudet ja vanhat kahvikupit keskenään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on Venla Sainion satukirja Panun pyjama ja muita iltasatuja (1979).