Haluaisin löytää tietoja erilaisista työkaluista projektin hallintaan ja johtamiseen?

Kysytty

Haluaisin löytää tietoja erilaisista työkaluista projektin hallintaan ja johtamiseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toivon mukaan projektihallinnan kirjoissa on myös hallinnan työkaluista.
Oulun kaupunginkirjaston kokoelmista voi hakea projektin hallintaa ja johtamista seuraavalla tavalla: hakulomakkeelle http://oukasrv6.ouka.fi:8001/?formid=find2 asetetaan hakuehdoksi kaikkiin kolmeen kohtaan Asiasana, yhdistetään asiasana ’hallinta’ asiasanaan ’johtaminen’ tai-ehdolla ja asiasana ’projektit’ ja-ehdolla. Näin saadaan useita viitteitä, joista uusimpia on esimerkiksi 1) Ruuska, Kai : Pidä projekti hallinnassa, 2005 2) Pelin, Risto : Projektihallinnan käsikirja, 2004 3) Littke, Hans-Dieter : Projektinhallinta, 2004 jne. Eräs projektinhallinnan työkalu on Microsoft Project, josta uusin kirja on 4) Pelin, Risto : Microsoft Project 2000 projektihallinnan työkaluna, 2001. Oulun yliopiston kirjastosta voi hakea samoilla asiasanoilla. Sieltä löytyy uudempi 5) Pelin, Risto : Microsoft Project 2002 projekti- ja yritystason järjestelmänä, 2003.