Haluaisin löytää tämän kirjan. Kannet on punaiset ja päähenkilönä tyttö. Ilmeisesti lasten tai nuorten kirja. Ei ole uusi

Kysytty

Haluaisin löytää tämän kirjan.
Kannet on punaiset ja päähenkilönä tyttö. Ilmeisesti lasten tai nuorten kirja. Ei ole uusi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme näillä tiedoilla onnistuneet tunnistamaan kirjaa. Kirjasampo-palvelussa voit hakea kirjoja kansikuvan perusteella ja asiasanahaussa:

0 ääntä

Kommentit

Olisiko kyseessä Heidi-kirja? Luin isosiskoni vanhaa Heidi-kirjaa 90-luvulla ja siinä oli punainen kansi ja kultainen 'Heidi' -teksti päällä.