Haluaisin löytää oppaan, jonka avulla voisin opetella tekemään itse puisia valokuvakehyksiä?

Kysytty

Haluaisin löytää oppaan, jonka avulla voisin opetella tekemään itse puisia valokuvakehyksiä - erityisesti syviä (vitriini). En osaa etsiä oikeilla hakusanoilla. Kelpaa suomeksi ja englanniksi.

Vastaus

Vastattu

Tarkennetulla Helmethaulla kehykset ja askartelu löytyi kuusi teosta.https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Rb2156553__S%28kehykset%29%20%28askartelu%29__O-date__U__X0?lang=fin&suite=cobalt#resultRecord-b2156553

Niistä kenties parhaiten sopisivat:

Tee itse kehykset / Emeli Mårtensson ja

The $50 home makeover : 75 easy projects to transform your current space into your dream place - for $50 or less! / Shaunna West

Hakusanalla vitriinit löytyi: Display cases you can build / Danny Proulx

Tarkennetulla haulla laatikot ja askartelu ja puutyö löytyi kaksi teosta:

Box making : 25 projects for storage and display ja

Taunton's complete illustrated guide to box making / Doug Stowe

Laatikothan ovat hieman samantapaisia rakentaa kuin vitriinit. Laitoja vain madalletaan.